aposto-logo
TR
TREN
Bültenler
Radyo
Üyelik

Bültenler

Radyo

Aposto Üyelik

Aposto Hakkında

Kategoriler

Hitman ile ilgili hikayeler

🔸 IO Interactive Hitman'e ara veriyor, James Bond yolda Hitman geliştiricisi, hayranlarına serinin bir sonraki oyununu yakın bir zamanda bekleyebileceklerini söyledi. Stüdyo, World of Assassination üçlemesini geliştirmeye devam ederken ana odağını James Bond projesine kaydırmış durumda . IO, ilk olarak lisanslı bir James Bond oyunu üzerinde çalıştığını 2020 yılında duyurmuştu. Oyunun daha önce işlenmemiş bir James Bond hikâyesine sahip olacağı ve 2025'ten önce piyasay...Devamını Oku

14 Mar 2023

HİKAYE

Video oyun uyarlamaları kötü değildir: The Last of Us

HBO'nun yeni dizisi video oyun uyarlamalarının makûs talihini kırabilecek mi?

17 Oca 2023

Hitman III Hitman serisi ve geliştirici stüdyo IO Interactive’in macerası uzun uzadıya bir anlatılmayı hak ediyor aslında. Serinin başlaması, bitmesi, tekrar canlandırılması, tekrar bitmesi ve yeniden yükselişe geçmesinin hikâyesi oyun firmaları için tek bir IP ile neler yapılıp yapılamayacağına dair ders niteliği taşıyor. Bu aralar World of Assassination üçlemesinin sonuncusunu oynuyorum. Ana hikâye çoktan bitti, ancak bana kalırsa bu üçlemenin esas olayı, müke...Devamını Oku

21 Şub 2022

- Hitman geliştiricisi IO Interactive, Xbox için yeni bir IP geliştiriyor. Windows Central'in iddiasına göre 'Project Dragon' kod adlı oyun, fantastik türde 'AAA' bir oyun olacak . Bu yılın başlarında Hitman 3'ü piyasaya süren şirketin yeni bir James Bond oyunu üzerinde çalıştığı biliniyor. Görünen o ki henüz erken aşamada olan Project Dragon, IO Interactive'in üçüncü 'AAA' IP'si olacak .

16 May 2021

🤔 Oyun nedir? Apple ve Epic Games kendi oyun tanımlarıyla mahkemenin kafasını karıştırmış gibi görünüyor. Games Industry, davanın kaderi için önemli olan bu soruyu geliştiricisinden yöneticisine, tasarımcısından akademisyenine kadar sektördeki birçok isme yönelterek güzel bir içerik çıkarmış . 🧑‍💻 Grafikler, geliştiriciler için ikinci planda mı olmalı? Bir reddit kullanıcısının ortaya attığı ''geliştiriciler grafiklerden ziyade fizik ve animasyona daha çok odaklanma...Devamını Oku

16 May 2021

📙 Kel suikastçiler ve büyük kertenkeleler öğrenme aşkını nasıl yeniden canlandırdı? Lincoln Carpenter, Hitman ve Monster Hunter oyunlarının, öğrenmenin ve öğrendiklerini kullanmanın ödüllendirici olduğunu nasıl hatırlattığını anlatıyor . 🎮 Oyun endüstrisi neden bu kadar fazla mesaiye gömülmüş durumda? Oyun endüstrisiyle özdeşleşen fazla mesai (crunch) sorunlarının iş kanunları açısından bir değerlendirmesi . 💰 Microsoft neden Discord'u istiyor? Son zamanlarda X...Devamını Oku

28 Mar 2021