hyper-casual ile ilgili hikayeler

🔸 Rapor: Türkiye Oyun Ekosisteminin Durumu - 2022 Girişimcilik ekosistemine yönelik çalışmalarıyla bilinen startups.watch ve Invest in Türkiye tarafından hazırlanan yeni bir rapor, Türkiye'de oyun sektörüne yönelik yatırımları, gelişmeleri ve trendleri ele alıyor. Rapora göre 2000'li yılların başlarında online oyunlarla yeşermeye başlayan Türkiye oyun ekosistemi, 2010'ların başında sosyal oyunlar, 2012'den itibaren ise mobil oyunlarla büyük bir ivme kazandı. Bug...Devamını Oku

31 Eki 2022

5. Oyun dünyasından son gelişmeler • Tencent'in azınlık hissedarı olduğu Fransa merkezli unicorn oyun girişimi Voodoo Games , Türkiye'de hyper-casual mobil oyunlar geliştireceği Reptom adında yeni bir stüdyo kurdu . Voodoo, 2020 yılında yine bir mobil oyun stüdyosu olan Fabrika Games ile 2021 yılında da Fomo Games'e yatırım yapmıştı. Gleam Games İstanbul merkezli mobil oyun girişimi Gleam Games , köprü yatırım turunu aldığı 1 milyon dolar yatırımla tamamladı...Devamını Oku

19 Nis 2022

Dünyanın önde gelen mobil oyun yayıncılarından Voodoo , Türkiye 'de hyper-casual oyun stüdyosu kurdu. NASA , tarihte ilk kez insanları hologram olarak uzaya ışınlamayı başardıklarını duyurdu. Twitter ’ın tweet düzenleme özelliği, Twitter Blue abonelerine özel test ediliyor. Ev sahibi olmadığını paylaşan Elon Musk , arkadaşlarının evlerinde kaldığını açıkladı.

19 Nis 2022

• San Francisco merkezli video oyun şirketi Zynga, İstanbul merkezli Peak Games’ten sonra yine İstanbul merkezli video oyun şirketi Rollic'i satın alma konusunda anlaşmaya vardı . Rollic'in %80’i için 168 milyon dolar nakit ödeyecek olan Zynga, anlaşmada belirtilen hedefler sağlandığı takdirde kalan %20’yi de satın alacak. Hyper-casual türünde oyunlar geliştiren şirket 2018 yılında kurulmuştu. Rollic’in geliştirdiği sekiz oyunun App Store’un ABD oyun listelerinde ...Devamını Oku

10 Mar 2021